top of page
BOEK AFSPRAAK

Door het maken van een afspraak ga je akkoord met onderstaande voorwaarden. Zorg ervoor dat je deze goed doorneemt vóór het maken van een afspraak.


AANBETALING
 
— Een aanbetaling is voor het maken en bevestigen van elke afspraak vereist. Voorschot is in géén enkel geval restitueerbaar. Dit bedrag wordt op de dag van de behandeling verrekend.
— Een aanbetaling kan tweemalig worden verzet.


NABEHANDELING
 
— Permanente makeup is een proces dat bestaat uit twee behandelingen. Na de eerste behandeling geneest het tot 60 procent lichter. Na de tweede (na)behandeling is dit nog tot 40 procent. Tijdens deze behandeling wordt het bijgewerkt en kunnen nog eventuele aanpassingen worden gemaakt aan de vorm en/of kleur. Een nabehandeling wordt aanbevolen voor een optimaal resultaat en zodat je langer van je permanente makeup kan genieten.
— De prijs voor een nabehandeling is geldig wanneer deze binnen 8 weken na de eerste behandeling plaatsvindt. Indien deze nabehandeling binnen de 8 weken en 3 maanden valt, betaal je hiervoor een toeslag van 50 euro.
— Indien je een extra nabehandeling nodig hebt na de eerste nabehandeling, kost deze 50 euro. Dit is eenmalig geldig.
— De klant is zelf verantwoordelijk voor het tijdig inplannen van de nabehandeling. Wij raden het aan om direct de nabehandeling in te plannen.

 
AFSPRAAK ANNULEREN OF VERZETTEN

 
— Een afspraak kosteloos annuleren of verzetten, kan wanneer dit minstens 24 uur op voorhand wordt gedaan. Voor alle PMU behandelingen geldt minstens 48 uur en voor alle andere behandelingen 24 uur. Verzetten kan via een knop in de afspraakbevestiging per e-mail. 
— Bij verzetting vanaf 48 uur, ben je je aanbetaling kwijt. Voor het vastleggen van een nieuwe afspraak is dan een nieuwe aanbetaling vereist.
— Een afspraak kan alleen tweemalig worden verzet. 
— Verzetten kan resulteren in een prijswijziging, afhankelijk van de prijs voor die periode.
Aanbetaling is in géén geval restitueerbaar.


VERHINDERING
 
— Indien de klant 15 minuten te laat is of wanneer de klant niet op komt dagen, wordt de afspraak geannuleerd en wordt de gehele behandeling in rekening gebracht.
— Indien je hierna een nieuwe afspraak wilt maken, moet het gehele bedrag van de geannuleerde afspraak eerst voldaan zijn. Voor een nieuwe afspraak is opnieuw een aanbetaling vereist.


OUDE PERMANENTE MAKEUP
 
— Nabehandelingen zijn alleen voor bestaande klanten. Indien je eerder al elders permanente makeup hebt laten zetten, val je onder een nieuwe set of Correction Brows.
— Om te bepalen welke behandeling, dien je vóór het maken van een afspraak eerst foto's hiervan te mailen naar info@yentlestudios.nl. Aan de hand hiervan kunnen wij bepalen of een correctie mogelijk is.
— Wanneer je pas mailt nadat je een afspraak hebt ingepland en een correctie is niet mogelijk, ben je je aanbetaling kwijt.
— Als je op voorhand geen foto's hebt gemaild en op de dag van behandeling constateren wij dat de behandeling niet kan worden uitgevoerd, kan je je voorschot gebruiken voor een saline removal. Indien je hier niet voor kiest, ben je je voorschot kwijt én worden de kosten voor de gehele ingeplande behandeling in rekening gebracht.


GARANTIE
 
— Door het maken van een afspraak geef je aan je te houden aan de voorzorg. Deze staan in de afspraakbevestiging per e-mail. Indien op de dag van de behandeling wordt geconstateerd dat dit niet is nageleefd en de behandeling kan hierdoor niet worden uitgevoerd, behouden wij het recht je te weigeren en de kosten voor de gehele behandeling in rekening te brengen.
— De verstrekte voor- en nazorg zijn richtlijnen voor een optimaal resultaat. Helaas kunnen wij géén garantie bieden op het uiteindelijk resultaat, omdat wij geen controle hebben over alle externe factoren die bijdragen aan het uiteindelijke resultaat.


PRIJZEN

— Prijzen en promoties kunnen elk moment worden gewijzigd.

FOTO'S
 
— Foto's, video en audio die vóór/tijdens/na je afspraak worden gemaakt zijn eigendom van Yentle Studios en mogen gebruikt worden voor promotie- of marketingdoeleinden op onze social media kanalen, website of andere zakelijke platforms.

Wij behouden het recht om een klant te weigeren.

Alle transacties zijn definitief en er wordt géén restitutie verleend.


 

bottom of page